Showroom Świdnica

Świdnica, ul. Szarych Szeregów 22

Czynne:

Pon.-Pt.: 10-19

Sob.: 10-16

Tel. 539 570 110

zobacz na mapie
Showroom Dekoria Świdnica
Nasz showroom

Twój koszyk jest pusty

Niech wnętrze Twojego domu wyraża Ciebie
Otocz się pięknem

Nie wiesz jak zacząć?

Sprawdź nasze promocje

Menu

Często zadawane pytania

Pytania ogólne
Jak utworzyć konto klienta?

Tworzenie konta klienta jest proste: wystarczy kliknąć " Login " w górnym pasku naszej witryny, a następnie w link  "Stwórz konto". Twoje hasło i podany adres e-mail będą potrzebne do kolejnych logowań. Potwierdź swoje dane klikając przycisk "Załóż konto". Możesz sprawdzić, zmienić lub uzupełnić informacje w dowolnym momencie na swoim koncie użytkownika.

Jak mogę zmienić dane klienta?
Na koncie klienta masz możliwość zmiany imienia i nazwiska, adresu e- mail i hasła w dowolnym momencie. Po wprowadzeniu zmian kliknij przycisk "Zmień".
Czy mogę usunąć moje konto klienta?
Zawsze możesz dezaktywować swoje konto klienta. W razie problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 74 64 99 700 lub 602 780 200
Zapomnialem hasła, co zrobić ?
Wystarczy kliknąć "Nie pamiętam hasła" i w wyświetlonym polu wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do zmiany hasła, który należy kliknąć i potwierdzić. Ostatni krok to wprowadzenie nowego hasła.
Czy można dostarczyć własne tkaniny ?
Niestety nie można nam dostarczyć własnych tkanin do produkcji tekstyliów domowych.
Czy można zamówić próbki tkanin i ile kosztują?

Tak można zamówić bezpłatnie próbki tkanin (do 10szt. próbek) na stronie www.dekoria.pl/probki

Wysyłamy je bezpłatnie listem zwykłym priorytetowym za pośrednictwem Poczty Poslkiej na dowolny adres na terenie kraju. Okres oczekiwania na przesyłkę powinien potrwać ok. 4 dni.

Jak można naliczyć punkty z programu Payback?

Aby zostały naliczone punkty Payback to należy dokonać przez stronę Payback.pl. Z listy sklepów internetowych należy wybrać nasz sklep  payback.pl/dekoria. Przechodząc na stronę sklepu wyświetli się okienko, do którego należy wpisać numer karty. Po akceptacji numery należy przeprowadzić standardow procedurę zakupu.

Jak mogę otrzymać fakturę vat?

Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia zaznaczając odpowiednie dane w formularzu. Proszę wziąć pod uwagę, że:

a. przy zamawianiu towaru w ramach działalności gospodarczej należy pamiętać o podaniu pełnych i poprawnych danych firmy wraz z numerem NIP. Jeżeli Klient podał niewłaściwe dane do faktury to powinien we własnym zakresie wystawić notę korygującą i odesłać ją do potwierdzenia. Sklep nie poprawia danych na fakturze vat. Należy również pamiętać, że towar zamówiony w ramach działalności gospodarczej nie podlega zwrotowi, gdyż w tej sytuacji Klient tarci status Konsumenta.

b. faktura wystawiona na rzecz osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej pozbawia Klienta prawa do zwrotu.

Z jakiego materiału wykonany jest stelaż fotela Unique z wyborem tapicerki?
Elementy nośne, takie jak: oparcie i siedzisko wykonane są z drewna liściastego (buk, olcha). Elementy fotela nie przenoszące obciążeń są wykonane z drewna iglastego. Tam gdzie jest potrzebne stosowane są oczywiście wzmocnienia w postaci klocków kątowych. Wszystkie połączenia wykonane są na stałe i są realizowane w zależności od obciążenia połączenia : na kołki drewniane i klej lub wkręty hartowane i klej.
Płatność
Jakie metody płatności akceptujecie ?
Akceptujemy następujące formy płatności: tradycyjny przelew, karta kredytowa, płatności elektroniczne, system PayPal, raty PayU, raty PayU Płacę później, płatność za pobraniem( płacisz gotówką w momencie dostarczenia przesyłki).
Jak działa przedpłata ?
Przedpłata to tradycyjny przelew bankowy. W procesie zamówienia nie sa wymagane żadne dane bankowe. Po złożeniu zamówienia otrzymasz nasze dane konta bankowego, na które trezba dokonać wplaty za zamowienie. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu płatności.
Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Zwrot pieniędzy następuje zawsze przy użyciu metody płatności zastosowanej w procesie zamówienia. W wypadku zwrotów opłaconych gotówką przy odbiorze  musisz podać numer swojego konta bankowego, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Wysyłka i dostawa
Ile kosztuje przesyłka?

Koszty wysyłki:

W przypadku 100% przedpłaty:

  1. Dostawa do paczkomatu InPost - 11 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  1. Kurier - 18,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 18,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;
  3. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h;
  4. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h


W przypadku płatności za pobraniem:

  1. Kurier - 23,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 23,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;


W przypadku towarów wielkogabarytowych np. meble, fotele:

  1. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  2. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  3. Paczki wielkogabarytowe wysyłane są wyłącznie na terytorium Polski.

Przy zamówieniu większej ilości mebli jednostkowe koszty wysyłki mogą olec zmniejszeniu. Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską (DPD lub UPS, a paczki wielkogabarytowe firmą Pocztex lub Rohlig SUUS) lub Pocztę Polską z zastrzeżeniem, że wszystkie rolety wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Kurierzy dostarczający paczki wielkogabarytowe mają obowiązek wydać towar z auta w miejscu dostawy; nie mają obowiązku wnosić towaru do domu klienta.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji naszych zamówień to od 2 do 4 dni roboczych ( realizacja zamówienia rolet zwijanych to 6 dni), liczone od momentu wpłaty na konto,  Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas dostawy.

Czy istnieje możliwość odbioru towaru osobiście?
Tak, można odebrać zamowione towary w naszym Showroomie w Świdnicy przy ul. Szarych Szeregów 22. Składając zamówienie w opcji "Wybierz sposób dostawy" trzeba zaznaczyć "Darmowy odbiór w sklepie" .
O której będzie kurier?
Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00-17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (konieczie z nazwą firmy).
Czy kurier zadzowni do mnie przed doręczęniem?
Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów, aby usprawić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00-17:00, w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia bez poprzedzjającego ją kontaktu telefonicznego. Sklep dekoria.pl informuje Klienta dzień przed planowanym doręczeniem o dostawie i udostępnia numer przesyłki, który można minitorować za pośrednictwem internetu.
Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?
Późniejsza zmiana adresu dostawy istniejącego zamówienia jest możliwa tylko wtedy, gdy nie opuściły jeszcze naszego magazynu. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot i wymiana
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?
Jeśli nasz towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od dnia doręczenia bez podawania przyczyny.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot środków nastąpi do 14dni, licząc od chwili zarejestrowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie.
Reklamacje
Przesyłka przyszła uszkodzona. Co zrobić?
Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego, należy od kuriera zażądać sporządzenia protokołu szkody na miejscu. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, ale zawartość opakowania jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami pisząc na adres e-mail reklamacje@dekoria.pl. Jeżeli jest to możliwe prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące problem. Proszę wziąć pod uwagę, że wszystkie nasze towary są pakowane w opakowania z logo „DEKORIA” albo są zabezpieczane za pomocą taśmy klejącej z logo „DEKORIA”, więc jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie, że opakowanie lub taśma nie są firmowe, prosimy również zgłaszać to na powyższego e-maila.
Produkty
Jak zwymiarować roletę rzymską?
Dokładną instrukcję wymiarowania rolety rzymskiej znajdziesz tutaj
Jak zwymiarować roletę montowaną do ściany?

Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy zmierzyć:

  • -SZEROKOŚĆ - do szerokości wnęki okiennej dodaj po min.5-10cm z każdej strony;
  • - WYSOKOŚĆ ( długość rolety)- to wysokość od parapetu lub podłogi do górnej krawędzi wnęki okiennej plus ok. 25-35cm w zależności od typu rolety ( to odległość pozwalająca do swobodnego otwierania okna przy podciągniętej rolecie).
Jak zwymiarować roletę montowaną na karniszu?
Jak zwymiarować roletę montowaną na ramę okna?

Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy zmierzyć:

  • -SZEROKOŚĆ - do szerokości szyby dodaj po ok.2cm z każdej strony
  • - WYSOKOŚĆ ( długość rolety)- wysokość okna wraz z ramą okienną.
Czym różni się mechanizm sznurkowy od kasetowego?
Różnice między mechanizmami doskonale obrazuje film dostępny pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=ditIDuQRxWU
Czy rolety rzymskie można prać?
Tak, po zdemontowaniu mechanizmu można wyprać tkaninę. Pomocne wskazówki znajdziesz tutaj
Czy można zamówić roletę bez mechanizmu?
Możemy wykonać roletę w opcji bez mechanizmu, czyli bez szyny, sznurków bez usztywnień. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czym różni się roleta Padva od Capri?
Czy można zamówić pokrowce na modele sof z innych firm?
Nie, nie szyjemy. Szyjemy wyłącznie modele pokrowców na sofy Ikea.
Produkt odbiega kolorystycznie od tego co zamówiłam. Dlaczego tak jest?
Staramy się, aby zdjęcia na stronie jak najbardziej odzwierciedlały kolorystykę, uzupełniamy też zdjęcia opisami oraz zachęcamy do zamawiania bezpłatnych próbek tkanin. Nie jesteśmy jednak odpowiedzialni za przekłamania kolorystyczne, jakie mogą wystąpić w wyniku indywidualnych ustawień monitora Klienta.
Czy mogę montować roletę na ramie okna z wywietrznikiem?

Montaż na ramie okna z wywietrznikiem możliwy jest tylko wtedy, gdy wywietrznik kończy się nie więcej niż 2,5-2,7cm od górnej krawędzi.

Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?

Jeśli znalazłeś interesujące Cię produkty i umieściłeś je w koszyku, kliknij przycisk  "Dodaj do koszyka".

Możesz przejść do koszyka w dowolnym momencie klikając "Koszyk" w prawym górnym rogu sklepu.

Tutaj możesz wybrać sposób płatności i potwierdzić swoje zamówienie. Następnie zostaniesz poproszony o podanie danych kontaktowych oraz adresu do wysyłki zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenia na adres e-mail.

Możesz także złożyć zamowienie przez telefon, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta  74 64 99 700 lub 602 780 200

Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?
Późniejsza zmiana adresu dostawy istniejącego zamówienia jest możliwa tylko wtedy, gdy nie opuściło jeszcze naszego magazynu. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy istnieje możliwość zamówienia części zamiennych do rolet?
Tak, jest to możliwe, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jak utworzyć konto klienta?

Tworzenie konta klienta jest proste: wystarczy kliknąć " Login " w górnym pasku naszej witryny, a następnie w link  "Stwórz konto". Twoje hasło i podany adres e-mail będą potrzebne do kolejnych logowań. Potwierdź swoje dane klikając przycisk "Załóż konto". Możesz sprawdzić, zmienić lub uzupełnić informacje w dowolnym momencie na swoim koncie użytkownika.

Jak mogę zmienić dane klienta?
Na koncie klienta masz możliwość zmiany imienia i nazwiska, adresu e- mail i hasła w dowolnym momencie. Po wprowadzeniu zmian kliknij przycisk "Zmień".
Czy mogę usunąć moje konto klienta?
Zawsze możesz dezaktywować swoje konto klienta. W razie problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 74 64 99 700 lub 602 780 200
Zapomnialem hasła, co zrobić ?
Wystarczy kliknąć "Nie pamiętam hasła" i w wyświetlonym polu wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do zmiany hasła, który należy kliknąć i potwierdzić. Ostatni krok to wprowadzenie nowego hasła.
Czy można dostarczyć własne tkaniny ?
Niestety nie można nam dostarczyć własnych tkanin do produkcji tekstyliów domowych.
Czy można zamówić próbki tkanin i ile kosztują?

Tak można zamówić bezpłatnie próbki tkanin (do 10szt. próbek) na stronie www.dekoria.pl/probki

Wysyłamy je bezpłatnie listem zwykłym priorytetowym za pośrednictwem Poczty Poslkiej na dowolny adres na terenie kraju. Okres oczekiwania na przesyłkę powinien potrwać ok. 4 dni.

Jak można naliczyć punkty z programu Payback?

Aby zostały naliczone punkty Payback to należy dokonać przez stronę Payback.pl. Z listy sklepów internetowych należy wybrać nasz sklep  payback.pl/dekoria. Przechodząc na stronę sklepu wyświetli się okienko, do którego należy wpisać numer karty. Po akceptacji numery należy przeprowadzić standardow procedurę zakupu.

Jak mogę otrzymać fakturę vat?

Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia zaznaczając odpowiednie dane w formularzu. Proszę wziąć pod uwagę, że:

a. przy zamawianiu towaru w ramach działalności gospodarczej należy pamiętać o podaniu pełnych i poprawnych danych firmy wraz z numerem NIP. Jeżeli Klient podał niewłaściwe dane do faktury to powinien we własnym zakresie wystawić notę korygującą i odesłać ją do potwierdzenia. Sklep nie poprawia danych na fakturze vat. Należy również pamiętać, że towar zamówiony w ramach działalności gospodarczej nie podlega zwrotowi, gdyż w tej sytuacji Klient tarci status Konsumenta.

b. faktura wystawiona na rzecz osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej pozbawia Klienta prawa do zwrotu.

Z jakiego materiału wykonany jest stelaż fotela Unique z wyborem tapicerki?
Elementy nośne, takie jak: oparcie i siedzisko wykonane są z drewna liściastego (buk, olcha). Elementy fotela nie przenoszące obciążeń są wykonane z drewna iglastego. Tam gdzie jest potrzebne stosowane są oczywiście wzmocnienia w postaci klocków kątowych. Wszystkie połączenia wykonane są na stałe i są realizowane w zależności od obciążenia połączenia : na kołki drewniane i klej lub wkręty hartowane i klej.
Jakie metody płatności akceptujecie ?
Akceptujemy następujące formy płatności: tradycyjny przelew, karta kredytowa, płatności elektroniczne, system PayPal, raty PayU, raty PayU Płacę później, płatność za pobraniem( płacisz gotówką w momencie dostarczenia przesyłki).
Jak działa przedpłata ?
Przedpłata to tradycyjny przelew bankowy. W procesie zamówienia nie sa wymagane żadne dane bankowe. Po złożeniu zamówienia otrzymasz nasze dane konta bankowego, na które trezba dokonać wplaty za zamowienie. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu płatności.
Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Zwrot pieniędzy następuje zawsze przy użyciu metody płatności zastosowanej w procesie zamówienia. W wypadku zwrotów opłaconych gotówką przy odbiorze  musisz podać numer swojego konta bankowego, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Ile kosztuje przesyłka?

Koszty wysyłki:

W przypadku 100% przedpłaty:

  1. Dostawa do paczkomatu InPost - 11 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  1. Kurier - 18,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 18,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;
  3. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h;
  4. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h


W przypadku płatności za pobraniem:

  1. Kurier - 23,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 23,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;


W przypadku towarów wielkogabarytowych np. meble, fotele:

  1. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  2. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  3. Paczki wielkogabarytowe wysyłane są wyłącznie na terytorium Polski.

Przy zamówieniu większej ilości mebli jednostkowe koszty wysyłki mogą olec zmniejszeniu. Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską (DPD lub UPS, a paczki wielkogabarytowe firmą Pocztex lub Rohlig SUUS) lub Pocztę Polską z zastrzeżeniem, że wszystkie rolety wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Kurierzy dostarczający paczki wielkogabarytowe mają obowiązek wydać towar z auta w miejscu dostawy; nie mają obowiązku wnosić towaru do domu klienta.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji naszych zamówień to od 2 do 4 dni roboczych ( realizacja zamówienia rolet zwijanych to 6 dni), liczone od momentu wpłaty na konto,  Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas dostawy.

Czy istnieje możliwość odbioru towaru osobiście?
Tak, można odebrać zamowione towary w naszym Showroomie w Świdnicy przy ul. Szarych Szeregów 22. Składając zamówienie w opcji "Wybierz sposób dostawy" trzeba zaznaczyć "Darmowy odbiór w sklepie" .
O której będzie kurier?
Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00-17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (konieczie z nazwą firmy).
Czy kurier zadzowni do mnie przed doręczęniem?
Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów, aby usprawić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00-17:00, w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia bez poprzedzjającego ją kontaktu telefonicznego. Sklep dekoria.pl informuje Klienta dzień przed planowanym doręczeniem o dostawie i udostępnia numer przesyłki, który można minitorować za pośrednictwem internetu.
Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?
Późniejsza zmiana adresu dostawy istniejącego zamówienia jest możliwa tylko wtedy, gdy nie opuściły jeszcze naszego magazynu. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?
Jeśli nasz towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od dnia doręczenia bez podawania przyczyny.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot środków nastąpi do 14dni, licząc od chwili zarejestrowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie.
Przesyłka przyszła uszkodzona. Co zrobić?
Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego, należy od kuriera zażądać sporządzenia protokołu szkody na miejscu. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, ale zawartość opakowania jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami pisząc na adres e-mail reklamacje@dekoria.pl. Jeżeli jest to możliwe prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące problem. Proszę wziąć pod uwagę, że wszystkie nasze towary są pakowane w opakowania z logo „DEKORIA” albo są zabezpieczane za pomocą taśmy klejącej z logo „DEKORIA”, więc jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie, że opakowanie lub taśma nie są firmowe, prosimy również zgłaszać to na powyższego e-maila.
Jak zwymiarować roletę rzymską?
Dokładną instrukcję wymiarowania rolety rzymskiej znajdziesz tutaj
Jak zwymiarować roletę montowaną do ściany?

Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy zmierzyć:

  • -SZEROKOŚĆ - do szerokości wnęki okiennej dodaj po min.5-10cm z każdej strony;
  • - WYSOKOŚĆ ( długość rolety)- to wysokość od parapetu lub podłogi do górnej krawędzi wnęki okiennej plus ok. 25-35cm w zależności od typu rolety ( to odległość pozwalająca do swobodnego otwierania okna przy podciągniętej rolecie).
Jak zwymiarować roletę montowaną na karniszu?
Jak zwymiarować roletę montowaną na ramę okna?

Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy zmierzyć:

  • -SZEROKOŚĆ - do szerokości szyby dodaj po ok.2cm z każdej strony
  • - WYSOKOŚĆ ( długość rolety)- wysokość okna wraz z ramą okienną.
Czym różni się mechanizm sznurkowy od kasetowego?
Różnice między mechanizmami doskonale obrazuje film dostępny pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=ditIDuQRxWU
Czy rolety rzymskie można prać?
Tak, po zdemontowaniu mechanizmu można wyprać tkaninę. Pomocne wskazówki znajdziesz tutaj
Czy można zamówić roletę bez mechanizmu?
Możemy wykonać roletę w opcji bez mechanizmu, czyli bez szyny, sznurków bez usztywnień. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czym różni się roleta Padva od Capri?
Czy można zamówić pokrowce na modele sof z innych firm?
Nie, nie szyjemy. Szyjemy wyłącznie modele pokrowców na sofy Ikea.
Produkt odbiega kolorystycznie od tego co zamówiłam. Dlaczego tak jest?
Staramy się, aby zdjęcia na stronie jak najbardziej odzwierciedlały kolorystykę, uzupełniamy też zdjęcia opisami oraz zachęcamy do zamawiania bezpłatnych próbek tkanin. Nie jesteśmy jednak odpowiedzialni za przekłamania kolorystyczne, jakie mogą wystąpić w wyniku indywidualnych ustawień monitora Klienta.
Czy mogę montować roletę na ramie okna z wywietrznikiem?

Montaż na ramie okna z wywietrznikiem możliwy jest tylko wtedy, gdy wywietrznik kończy się nie więcej niż 2,5-2,7cm od górnej krawędzi.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Jeśli znalazłeś interesujące Cię produkty i umieściłeś je w koszyku, kliknij przycisk  "Dodaj do koszyka".

Możesz przejść do koszyka w dowolnym momencie klikając "Koszyk" w prawym górnym rogu sklepu.

Tutaj możesz wybrać sposób płatności i potwierdzić swoje zamówienie. Następnie zostaniesz poproszony o podanie danych kontaktowych oraz adresu do wysyłki zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenia na adres e-mail.

Możesz także złożyć zamowienie przez telefon, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta  74 64 99 700 lub 602 780 200

Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?
Późniejsza zmiana adresu dostawy istniejącego zamówienia jest możliwa tylko wtedy, gdy nie opuściło jeszcze naszego magazynu. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy istnieje możliwość zamówienia części zamiennych do rolet?
Tak, jest to możliwe, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.