Dekoracje dla Twojego domu
0
Suma
0,00 zł
  • Twój koszyk jest pusty

Regulamin sklepu 2014 12 24

Regulamin sklepu Dekoria.pl do 2014 12 25

I. Informacje ogólne

1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:

Franc-Textil - należy przez to rozumieć Franc-Textil Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przemysłowej 10, 58-130 Żarów; NIP: PL8842486272; Regon: P- 891 503337; KRS: 0000172975; Kapitał zakładowy: 9 050 000 pln, wpłata własna 100%.

Kupującym, Kliencie - należy przez to rozumieć osobę fizyczną (w tym konsumenta – w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego), osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej;

Sklepie - należy przez to rozumieć sklep internetowy Dekoria.pl prowadzony przez Franc-Textil na swoim portalu internetowym pod adresem www.dekoria.pl;

Regulaminie - należy przez to rozumieć niniejszy regulamin, który określa zasady dokonywania przez Franc-Textil, za pośrednictwem Sklepu, sprzedaży towarów i usług Kupującym. Regulamin jest dostępny na stronie www.dekoria.pl/page/conditions/Regulamin-sklepu dla każdego użytkownika Internetu, w tym dla każdego Kupującego.

2. Kupujący potwierdzając złożenie zamówienia w Sklepie, składa oświadczenie, że zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.

3. Oferta przedstawiona w sklepie www.dekoria.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego a jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 K.C.).

II. Ceny towarów i płatność

1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Franc-Textil zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

3. Wszelkie zmiany cen i odwołania akcji promocyjnych nie dotyczą towarów już zamówionych w Sklepie.

4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar:
a) za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki.
W przypadku zamówienia, w którym są produkty:
- szyte na miarę,
- tkaniny cięte z metra
lub, gdy wartość zamówienia przekracza kwotę 1000 zł brutto jedyną możliwą formą
zapłaty jest płatność przelewem, systemie płatności.pl lub paypal.pl.
b) przelewem bankowym - na konto firmy Franc-Textil Sp. z o.o.
93 1090 2314 0000 0001 0768 2137 tytułem "Dekoria.pl: numer zamówienia".
c) płatność kartą kredytową lub e-przelewem - transakcję realizuje system platnosci.pl
d) płatność paypal.pl
e) płatność ratalna obsługiwana przez Santander Consumer Bank.

III. Składanie i przyjmowanie zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia umieszczonego na stronie Sklepu, ewentualnie poprzez e-mail wysłany na adres: sklep@dekoria.pl.

2. Kupujący jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.

3. Zamówienie będzie uważane za złożone tylko w sytuacji, gdy w formularzu Zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego lub adres email.

4. Przyjęcie zamówienia do realizacji:
a) zamówienia za pobraniem - klient zostanie poinformowany e-mailem o przyjęciu jego zamówienia do realizacji;
b) w przypadku zamówienia płatnego przelewem realizujemy je dopiero po otrzymaniu informacji o zrealizowanej płatności. Należną kwotę prosimy wpłacić na następujące konto bankowe nr:

93 1090 2314 0000 0001 0768 2137
Franc-Textil Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 58-130 Żarów Bank: BZ WBK S.A.
tytułem: Dekoria.pl: numer zamówienia

Po otrzymaniu płatności, Klient zostanie poinformowany e-mailem o otrzymanej płatności i przyjęciu jego zamówienia do realizacji;

5. Jeżeli do 7 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe Sklepu nie wpłynęła cała należna kwota zamówienia, zlecenie zostanie anulowane.

6. Sklep Dekoria.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień niekompletnych oraz w przypadku wątpliwości, co do wypłacalności zamawiającego, jak również w przypadku nieoczekiwanego braku tkaniny lub innego elementu potrzebnego do wykonania produktu. W takim przypadku sklep powiadomi o tym fakcie zamawiającego poprzez email lub telefonicznie z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.

IV. Czas realizacji zamówienia

1. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 16:00. Wszystkie zamówienia staramy się zrealizować jak najszybciej.

2. Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas dostawy.

3. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki to 7 dni roboczych liczonych od momentu potwierdzenia zamówienia, przy czym jest on zależny od rodzaju zamówionego produktu i ilości. Jeżeli okaże się, że realizacja przekroczy 7-dniowy termin przygotowania zamówienia, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Franc-Textil zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Kupującego o przyczynie przedłużenia terminu realizacji zamówienia oraz określić orientacyjnie nowy termin realizacji zamówienia. Kupujący jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia.

4. W przypadku płatności ratalnej czas otrzymania zamówienia wydłuża się o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Przy zamówieniu choć jednego produktu szytego na wymiar – czas realizacji zamówienia przedłuży się ponadto dodatkowo o 10 dni od dnia podpisania umowy ratalnej i wynosi 17 dni roboczych.
Orientacyjny schemat realizacji zamówienia przy umowie ratalnej:
- Zamówienie na wszystkie produkty standardowe = czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej + czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostarczenia.
- Zamówienie na choć jeden produkt szyty na wymiar – czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej + 10dni + czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostarczenia.

V. Wysyłka zamówienia

1. Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską (DPD lub UPS, a paczki wielkogabarytowe firmą Pocztex) lub Pocztę Polską z zastrzeżeniem, że wszystkie rolety wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem.

2. W zależności od wybranej opcji dostawy koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do kwoty zamówienia. Średni czas dostawy oraz koszt:
W przypadku 100% przedpłaty:

  • Kurier - 17 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  • Poczta Polska - 17 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;

W przypadku płatności za pobraniem:

  • Kurier - 22 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  • Poczta Polska - 22 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;

W przypadku towarów wielkogabarytowych np. meble:

  • Pocztex - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h.

4. Wybór firmy kurierskiej należy do Franc-Textil i ma na celu jak najszybszą wysyłkę zamówienia.

5. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (koniecznie z nazwą firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

6. O szczegółach doręczenia, takich jak nazwa kuriera, który doręczy przesyłkę i numer nadania, poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.

7. Zmiana dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji z paragonu na fakturę VAT jest możliwa w ciągu 90 dni od momentu wystawienia dokumentu.

VI. Zmiany w zamówieniu

1. Ze względu na to, że większość naszych produktów jest szytych pod aktualne zamówienie (nie posiadamy magazynu produktów) zmiany w zamówieniu są bardzo ograniczone.

2. Zmiany dotyczące produktów szytych na miarę można zgłaszać w ciągu 24h od chwili złożenia zamówienia. W przypadku chęci dokonania zmiany prosimy o jak najszybszy kontakt na adres emailowy sklep@dekoria.pl.

VII. Niezgodność towaru z umową, Odstąpienie od umowy, Zwroty

1. Franc-Textil odpowiada wobec Kupującego za niezgodność z umową towarów zakupionych w Sklepie na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

2. Kupujący ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odbioru przesyłki, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.).
3. Odstąpienie od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie dla swojej ważności wymaga oświadczenia Kupującego (kliknij, aby pobrać wzór oświadczenia) i wysłanego wraz ze zwracanym towarem na adres:
Franc-Textil sp. z o.o.
Zwrot Dekoria.pl
Przemysłowa 10
Żarów 58-130.

4. W oświadczeniu jak wyżej należy wskazać gdzie i jak mają być zwrócone pieniądze.

5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli umowa dotyczy świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (produkty szyte na miarę, tkaniny cięte z metra).

6. Zarówno odstąpienie od umowy jak i zwrot zakupionego towaru możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar znajduje się w stanie nienaruszonym.

7. W stanie nienaruszonym jest towar, który:
* nie był używany, nie był prany i nie został w żaden sposób zniszczony;
* jest zwracany w oryginalnym opakowaniu, jeśli takowe posiada;
* posiada oryginalne metkowanie i wszywki producenta;
* zwracany jest z dowodem zakupu.

8. Sklep zwraca kwotę równą cenie towaru oraz kosztom przesyłki do klienta. Pieniądze są zwracane w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej przelewem bankowym na konto podane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszty odesłania towaru pokrywa Klient.

9. Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie, o którym mowa w pkt 2 powyżej nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.

VIII. Reklamacje

1. W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z umową lub wadliwego należy wydrukować i odesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz z produktem na adres:
Franc-Textil sp. z o.o.
Reklamacja Dekoria.pl
ul. Przemysłowa 10
Żarów 58-130

2. Do przesyłki należy załączyć:
- opis reklamacji (prosimy o wydrukowanie i załączenie do przesyłki zgłoszenia reklamacyjnego).
- Państwa dane osobowe oraz numer konta bankowego, na które ma zostać przelana kwota do zwrotu.

3 .Klient w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową musi zawiadomić o tym fakcie Sklep.

4. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia ich zgłoszenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sklep zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji; termin do rozpoznania reklamacji liczony będzie z uwzględnieniem opóźnienia liczonego do daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klienta.

5. Reklamacja nie będzie rozpatrywana dla produktów standardowych i niestandardowych, które wcześniej zostały przerobione przez klienta ( np. skrócenie, doszycie itp.)

6. W razie niezajęcia przez Sklep żadnego stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni licząc od daty otrzymania reklamowanych towarów, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez Sklep za zasadną.

7. Klient może skorzystać z adresu Działu Kontroli Jakości i w wygodny sposób przekazać swoje uwagi dotyczące pracy naszej firmy. Każde zgłoszenie będzie rozpatrzone z należną mu uwagą i jeśli to konieczne, podejmiemy odpowiednie kroki naprawcze.

8. Przesyłki reklamacyjne wysyłane do Franc-Textil za pobraniem nie będą odbierane.

9.W przypadku uznania reklamacji, Sklep zwróci Klientowi równowartość opłaty pocztowej za odesłanie towaru.

10.Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, to produkt wymieniamy na pełnowartościowy.

11.W przypadku, gdy wymiana na towar pełnowartościowy będzie niemożliwa, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru lub, po wyrażeniu zgody przez Klienta, zaoferuje do wyboru inne dostępne u niego produkty.

12.W przypadku zgody na wymianę towaru, koszty związanie z dostawą nowego ponosi Sklep.

13.Okres gwarancji - 2 lata. Reklamacje zgłoszone po upływie dwóch lat od dnia zrealizowania przez Sklep zamówienia, nie podlegają rozpatrzeniu.

IX. Ochrona danych osobowych i znaków towarowych

1. Informujemy, że zgodnie z art. 156 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo własności przemysłowej z dnia 30 czerwca 2000 r. (Dz.U. z 2013 poz. 1410), nazwy producentów i znaki towarowe są ich prawną i zastrzeżona własnością. Powołane w Sklepie nazwy producentów i znaki towarowe użyte są jedynie w celach informacyjnych (np. do jakiego producenta sofy i modelu pokrowiec czy inny produkt jest przeznaczony. Nie sugerujemy, że jest to produkt oryginalny producenta sof).

2. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Franc - Textil Sp. z o.o. z siedzibą w Żarowie, adres: ul. Przemysłowa 10, 58 -130 Żarów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000172975, posiadająca nr NIP: 884-248-62-72, REGON: 891503337, kapitał zakładowy w wysokości 9 050 000,00 pln, wpłata 100%

3. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są dla celów realizacji zamówienia, przy czym Franc Textil Sp. z o.o., zgodnie z przepisem art. 23 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926), w zakresie, w jakim nie narusza przepisów powyższej ustawy, uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Użytkowników w celach marketingu usług własnych oraz dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

4. W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Użytkownik ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.

5. Każdy Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Użytkownik może zmieniać swoje dane osobowe w panelu użytkownika, a także zażądać ich usunięcia.

6. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne dla realizacji zamówienia.

7. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470 (dalej jako: „Ceneo”), polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.

8. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Ceneo. oraz na przetwarzanie przez Ceneo jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 7 powyżej.

X. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2011 i jego postanowienia stosuje się do wszystkich zamówień złożonych po tym dniu.

2. Franc-Textil uprawniony jest do wydania nowego Regulaminu i do dokonania zmiany treści Regulaminu w przypadku:
1) dokonania przez uprawnione organy państwa zmiany przepisów prawa lub wydania orzeczeń mających lub mogących mieć w szczególności wpływ na określone treścią umowy prawa i obowiązki stron albo takich, które wpływają lub mogą wpłynąć na sposób świadczenia usług albo przepisów lub orzeczeń nakładających określone obowiązki lub udzielające określonych uprawnień stronom umowy albo nakładających określone obowiązki osobom trzecim albo przepisów podatkowych lub innych nakładających nowe podatki, opłaty albo zmieniających sposób ich spełnienia,
2) zmiany warunków technicznych związanych z funkcjonowaniem Sklepu, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym,
3) wywołanych postępem technologicznym lub decyzją władz zmian w zakresie zasad komunikacji sieci Internet lub też zmiany zasad organizacyjnych sieci Internet,
4) siły wyższej.

3. O zamierzonej zmianie albo o wprowadzeniu nowego regulaminu Franc-Textil zawiadomi poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej www.dekoria.pl.

4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Do góry
Katalog Jesień-Zima 2017