Dekoracje dla Twojego domu
0
Suma
0,00 zł
  • Twój koszyk jest pusty

Najcześciej zadawane pytania

Pytania dotyczące zamówienia

  1. Jaki jest termin realizacji zamówień?

    Termin realizacji naszych zamówień to ok. 7 dni roboczych liczone od momentu wpłaty na konto.

  2. Czy można zamówić próbki tkanin i ile kosztują?

    Tak, można zamówić wybrane próbki tkanin (do 10 próbek) na stronie dekoria.pl/probnik-tkanin.html. Wysyłamy je bezpłatnie listem zwykłym Poczty Polskiej.

  3. Jak można naliczyć punkty z programu Payback?

    Aby zostały naliczone punkty Payback, zakupu należy dokonać przez stronę Payback.pl. z listy sklepów internetowych należy wybrać nasz sklep payback.pl/sklepy-online?store=dekoria . Przechodząc na stronę sklepu wyświetli się okienko, do którego należy wpisać numer karty. Po akceptacji numeru należy przeprowadzić standardową procedurę zakupu.

  4. Czy mogę otrzymać fakturę vat ?

    Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie dane w formularzu. Proszę wziąć pod uwagę, że:

    1. Przy zamawianiu towaru w ramach działalności gospodarczej należy pamiętać o podaniu pełnych i poprawnych danych firmy, wraz z numerem NIP. Jeżeli Klient podał niewłaściwe dane do faktury, powinien we własnym zakresie wystawić notę korygującą i odesłać ją do potwierdzenia. Sklep nie poprawia danych na fakturze vat. Należy również pamiętać, że towar zamówiony w ramach działalności gospodarczej nie podlega zwrotowi, gdyż w tej sytuacji Klient traci status Konsumenta.
    2. Faktura wystawiona na rzecz osoby fizycznej, nie prowadzącej działalności gospodarczej nie pozbawia Klienta prawa do zwrotu.

  5. Przesyłka przyszła uszkodzona. Co mam zrobić ?

    Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego, należy od kuriera zażądać sporządzenia protokołu szkody na miejscu. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, ale zawartość opakowania jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami pisząc na adres e-mail reklamacje@dekoria.pl. Jeżeli jest to możliwe, prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące problem. Proszę wziąć pod uwagę, że wszystkie nasze towary są pakowane w opakowania z logo „DEKORIA” albo są zabezpieczane za pomocą taśmy klejącej z logo „DEKORIA”, więc jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie, że opakowanie lub taśma są nie firmowe, prosimy również zgłaszać na powyższego e-maila.

  6. O której będzie kurier?

    Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (koniecznie z nazwą firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

  7. Czy kurier do mnie zadzwoni przed doręczeniem ?

    Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów aby usprawnić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00 i w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia towaru, bez poprzedzającego ją kontaktu telefonicznego. Sklep dekoria.pl informuje Klienta dzień przed planowanym doręczeniem o dostawie i udostępnia nr przesyłki, który można monitorować za pośrednictwem internetu.

Pytania dotyczące produktów

  1. Jak wymiar powinna mieć roleta montowana do ściany/sufitu?

    Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy przyjąć: - szerokość rolety – do szerokości wnęki okiennej dodajemy po 5 cm z każdej strony - długość rolety – od miejsca montażu do parapetu, należy pamiętać aby do wysokości wnęki okiennej dodać ok. 35cm (tyle pozostaje po całkowitym możliwym zwinięciu rolety i o tyle nad oknem należałoby zamontować roletę aby swobodnie otwierać okno), wyjątkiem są Rolety zaciemniające ,rolety typ Capri, duo, i woalowe typu Siena - gdzie po zwinięciu pozostaje ok. 25 cm

  2. Jak zwymiarować roletę montowaną na ramie okna?

    Aby odpowiednio zwymiarować roletę montowaną na ramie okna należy przyjąć:
    - szerokość rolety: szerokość szyby + po ok. 2 cm z każdej strony
    - długość rolety = wysokość okna wraz z ramą okienną
    Należy pamiętać że aby zamontować roletę na ramie okna, skrzydło okna musi być otwieranle.

  3. Jak zwymiarować roletę montowaną na karniszu?

    Instrukcja wymiarowana dostępna pod linkiem dekoria.pl/instrukcje/rolety/verona/roleta_rzymska_verona_wymiarowanie.pdf

  4. Czym się różnią mechanizmy – sznurkowy od kasetowego ?

    Różnice między mechanizmami doskonale obrazuje film dostępny pod linkiem youtu.be/ditIDuQRxWU

  5. Czy można zamówić roletę bez mechanizmu?

    Możemy wykonać roletę w opcji bez mechanizmu czyli bez szyny, sznurków i bez usztywnień. Prosimy o kontakt mailowy.

  6. Czy rolety rzymskie można prać?

    Tak, po zdemontowaniu mechanizmu można wyprać tkaninę. Pomocne wskazówki dostępne pod linkiem dekoria.pl/instrukcje/rolety/capri/roleta_rzymska_capri_pranie.pdf

  7. Czym się różni roleta Padva od rolety Capri?

    Roleta Padva i Capri

  8. Czy można zamówić sukienki na inny model krzesła?

    Wzór sukienki jaki możemy uszyć na wymiar to model z wiązaniem: dekoria.pl/sukienki-na-krzesla,g42.html

    Należy zwymiarować krzesło wg poniższego schematu, maksymalna grubość oparcia to 3,5 cm

    1. wysokość nóżki wraz z siedziskiem - … cm
    2. głębokość siedziska - … cm
    3. szerokość siedziska - … cm
    4. wysokość krzesła - … cm
    5. górna szerokość oparcia - … cm
    6. dolna szerokość oparcia przy siedzisku - … cm
  9. Czy pokrowiec na sofę Ektorp 2 os rozkładaną typ stary będzie pasował na typ nowszy?

    Nie będzie pasował. Sofy różnią się nieco wymiarami.

    Stary model

    W nowym modelu (w sprzedaży od 2012 r) wymiar a – ok. 200 cm , b – ok. 91-92 cm , e – 26 cm

  10. Z jakiego materiału wykonany jest stelaż fotela z wyborem tapicerki?

    Elementy nośne t.j. oparcie, siedzisko wykonane są z drewna liściastego ( buk, olcha) elementy fotela nie przenoszące obciążeń są wykonane z drewna iglastego, tam gdzie jest potrzebne stosowane są oczywiście wzmocnienia w postaci kątowych klocków, Wszystkie połączenia są wykonane na stałe i są realizowane w zależności od obciążenia połączenia: na kołki drewniane i klej lub na wkręty hartowane i klej.

  11. Produkt odbiega kolorystycznie od tego co zamówiłem. Dlaczego tak jest ?

    Staramy się, aby zdjęcia na stronie jak najbardziej odzwierciedlały kolorystykę, uzupełniamy też zdjęcia opisami oraz oferujemy bezpłatne próbki. Nie jesteśmy jednak odpowiedzialni za przekłamania kolorystyczne, jakie mogą wystąpić w wyniku indywidualnych ustawień monitora Klienta.

Do góry
Zadzwoń i zamów Poniedziałek-Piątek 7-18